onsdag 26 augusti 2015

PBP från läktarplats del 4, målgången onsdag

Natten mellan tisdag och onsdag missade jag tyvärr ett gäng cyklister som hade den dåliga smaken att gå i mål när jag skulle partaja och sova, och de första jag stötte på var Fredrik och Gustav som kom in på 64:33.

IMG_4380

IMG_4381

Nu började också tiderna att sitta på cykel att dra iväg något, mellan 65 och 80 timmars cyklande inklusive lite (med betoning på lite) sömn är tufft och något jag inte testat än.

Anton och Marcus kom in på 67:08 glada och rörda och känslorna “all over the place” som Marcus menade.

IMG_4392

Marcus före.

IMG_4038

Marcus efter.

IMG_4396

Anton före.

IMG_4037

Anton efter. Äntligen började randonneurpåsar under ögonen kunna skönjas. Yes!

IMG_4398

Peter fortsatte med påsarna.

IMG_4403

Reimert lyckades alltid undvika sovattackerna när jag hade kameran framme.

IMG_4424

Bjorre.

IMG_4429 

Magnus.

IMG_4425

Erik.

IMG_4428

Gunnar.

IMG_4441

Niklas Z, Dag, Henrik, Jan-Erik och Martin.

DSC_0179

Michel var den enda som lyckades samla ett gäng groupisar kring sig. Vilken hjälte! Så ser han också ganska nöjd ut.

IMG_4446

Någonstans här var det dags för att ta sig till hotellet för seriöst partajande och resterande tid för mig i Paris spenderade jag spatserande i Versailles. Det var trevligt med en ceremoniell och gedigen avslutning av PBP och en kväll som börjar så här suddigt kan bara sluta på ett sätt.

IMG_4447

Det som händer i Paris stannar i Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar