lördag 15 mars 2014

En liten kalender över några breveter

Försöker planera säsongen och vilka lopp jag ska köra. Just nu är bara två spikade, det blir premiär med 30-milaren från Barkarby 19 april och sedan The Highlands, Glens, and Western Isles 21 juli. För övriga loppen kommer jag utgå från antingen Strängnäs eller Stockholm och då når jag enkelt Barkarby, Täby, Södertälje, Västerås och Örebro.

Nedan är alla breveter från de orterna listade i datum-ordning med början för min barkarbypremiär. Hade jag inte stuckit till Mallorca hade det säkert blivit någon 20-milare från Täby eller Örebro innan dess. Uppmanar alla SCK:are att hojta till om något datum/lopp gör att det rycker lite extra i randonnée-brallorna. I så fall samordnar vi transport.

  200 km 300 km 400 km 600 km 1000 km
19 apr   B      
26 apr   T,Ö V    
3 maj Ö S,Ö      
10 maj     T    
16 maj     B    
17 maj     Ö    
24 maj     S    
29 maj V        
31 maj Ö     B,V,Ö  
7 jun Ö        
14 jun       S  
26 jun         S
10 jul         Ö
2 aug       Ö  
9 aug     Ö    
23 aug   Ö      
30 aug Ö T      
13 sep Ö      
20 sep V      

4 kommentarer:

  1. Jag saknar 20-milaren från Barkarby i september. I övrigt är jag (just nu) sugen på ytterligare någon 20/30-milare, vet inte när bara. 40-milare? Ska tänka på saken...

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, missade att lägga in den. 3 maj kanske vi skulle köra?

    SvaraRadera
  3. 3:e maj går Strängnäsrundan i år. Jag trodde att du tänkte vinna? Föredrar du att sladda runt med gamla gubbar i 30 mil och lukta kiss?

    SvaraRadera
  4. Kissblöja eller folkets jubel och hjältestatus? Lurigt val. Kommer fundera ett tag till. Ärligt talat så trodde jag det var du som skulle vinna i år.

    SvaraRadera