tisdag 6 november 2012

Brevetkalendern 2013 och resebokning

Upptäckte idag att brevetkalendern för 2013 kom igår. Genast ökade lusten att hoja samt förväntningarna och ångesten inför nästa år. Har jag tagit mig vatten över huvet med planerna på en serie randonneurlopp? Är de som cyklar sådan här långa lopp riktigt friska? Vem vill hoja en 20-milare i februari?

Anna och jag har också bokat resa till Mallis med Cykelklubben.se i april nästa år och vi blir borta hela 10 dagar. Ser fram emot att resa (det var länge sedan) med fokus på cykling och förhoppningsvis gott att äta och dricka. Dessutom har jag nästan, i princip, med stor säkerhet bestämt mig för att köra L’Eroica i oktober. Utöver det självklart Gotland360.

Det är helt enkelt en hel del att planera för att få allt att gå ihop. Ser med ödmjukhet fram emot nästa år.

3 kommentarer:

  1. Mycket inspirerande planer, jag tror att du spränger 1000-milagränsen nästa år.

    SvaraRadera
  2. Tror du det? Kollade för året och jag är uppe i ganska precis 800 mil nu. Vore bra med hyfsat många mil i kroppen till nästa år.

    SvaraRadera