söndag 31 maj 2015

Paris-Brest-Paris, anmälan klar

Sådärja, nu är det garanterat ingen återvändo. Eftersom jag redan förra helgen fixat färdigt hela superrandonnée-serien så kunde jag idag anmäla mig slutgiltigt till Paris-Brest-Paris. Med hjälp av tidig föranmälan så fick jag plats i första startled söndagen 16 augusti kl 16.

Allt annat praktiskt är också fixat. Flyg till Paris på lördagen då också cykel- och utrustningsinspektion är bokad till 17:30, hotell nära starten samt flyg åter Stockholm på fredagen då jag förhoppningsvis kommer att ha varit i mål ett par dagar. Nu är det bara för mig att se till att sköta träningen och att ladda på rätt sätt. Det här kommer bli spännande och det är pirrigt redan nu.

Återkommer förhoppningsvis inom kort med en rapport kring några sorters Ginger Beer och AN/2 som slank ner på ett fint sätt i helgen. Dock funkar inte Live Writer mot Blogger nu på grund av förändrat API, så det lär bli till att avvakta att Microsoft och Google börjar prata med varandra och lösa problemet. Jag tror att när de läser det är och ser att Janne Tuba sitter i klistret så kommer saker att börja hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar