tisdag 2 juni 2015

Maj - sammanfattning

Cykelfokuset har fortsatt och det blev en duktigt bra måluppfyllelse i maj. Brevetserien är genomförd vilket innebär att jag för andra gången kan kalla mig superrandonneur samt att jag kvalificerat mig till Paris-Brest-Paris. 60-milaren blev också en intressant upplevelse där jag mådde duktigt illa och hade rejält ont de sista 18 milen. Förmodligen en nyttig erfarenhet och jag verkar inte lida av några kroppsliga men efter den pärsen.

Cykling: 25 mil cx och 127 mil racer.

Löpning: 11 pass på drygt 9 mil totalt.

Målsättningar i juni: Att hålla uppe kontinuiteten i både cyklingen och löpningen och att få till ett par längre pass på cykeln, det behövs. Vikten har pendlat runt 76-77 kg sedan januari och det är lite för mycket. Ner två kilo i juni. Dricka goda viner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar