söndag 5 oktober 2014

September - sammanfattning

Roligast var ju så klart besöket av filmteamet från BBC. Ser verkligen fram emot att se resultatet någon gång i december förhoppningsvis.

Näst roligast var Ridge East Bench Zinfandel 2012 som helt klart gjorde mig sugen på både zinfandel och Kalifornien. Får se var det leder.

Annars en knäckande seg månad som inleddes med förkylning och fortsatte med kroppslig trötthet. Egentligen först nu som jag börjar komma igång något, men det är som att jag fortfarande inte återhämtat mig från förkylningen. Nåja, skrapade i alla fall ihop dryga 37 timmar vilket inte är tvärdeprimerande. Bara lite.

Cykling: 19 mil Eddy, 45 mil cx, drygt 4 mil på stackars pendlarjonnen Sub 10 som togs fram på regndagarna och sist men inte minst en liten mtb-tur på 15 km.

Löpning: Hela 11 pass på totalt 72 km. Känns riktigt trevligt att vara igång med löpningen trots segheten och att det går vansinnigt långsamt. Bara att hänga i så kommer utvecklingen förr eller senare.

Innebandy: Jomen, blev 1 timme med gubbarna på jobbet. Hälsenorna sitter kvar.

Kost och vikt: Drog på mig en del vikt under förkylningsperioden och verkar nu ligga stabilt på 76 kg. Annars bra käk, gott vin och glad Janne.

Målsättningar oktober: Fortsätta att hoja och jogglufsa. Det vore skönt om antalet registrerade timmar inte underskrider 45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar