tisdag 5 juli 2016

Juni - sammanfattning

Utan tvekan en superlyckad och händelserik månad. Först ett helt okej Stockholm marathon, och sedan ett briljant Gotland720. Jag kan bara vara nöjd med den insatsen, och också konstatera att de mindre, lite längre cykelloppen verkligen passar mig. Det lilla formatet, engagemanget och alla glada deltagare tror jag är grejen. Hur som helst, måluppfyllelsen blev total.

Löpning: Totalt 9 pass och 87 km. Mest mycket korta joggingrundor efter maran.

Cykling: Drygt 28 mil pendlingscykling, en tur cyclocross på knappa 4 mil, och sedan några turer på racern varav en lite längre på totalt drygt 47 mil. Verkligen inga jättemängder jämfört med tidigare år men ändå helt okej med tanke på både mara och cykellopp.

Målsättningar i juli: Att tramsa runt och bara träna det jag är sugen på för stunden. Semestern börjar först i augusti och då hoppas jag på finfint cykelväder. Kanske att jag ska dricka lite vin i vardagen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar